Skip to content

Специалист Деловодство и Рецепция

Sofia, BulgariaAdministrative and Business Support

Job description


Стани част от екипа на най-добрата банка за работа в България*


Кои сме ние?
Искаш ли да се присъединиш към утвърдена банка със стартъп култура? Не, не се шегуваме!

От години сме една от най-печелившите банки и се разрастваме с бързи темпове. Ние сме банка с дългогодишна история на успех, която работи като стартъп и винаги търси нови възможности за развитие на бизнеса си. Как го правим?

Всичко е благодарение на нашия екип, който е съставен от смели, отдадени и сърцати хора. Ние не искаме просто да следваме отъпкания път - искаме да се превърнем в модерна и дигитална система от продукти, която обслужва всички финансови нужди на клиентите и партньорите ни. Нашите колеги обичат своята работа и 80% от тях биха препоръчали tbi като работодател на своите приятели и семейство. Нашите хора са ангажирани с предизвикателна и значима работа, вдъхновени са да развиват потенциала и кариерата си, насърчавани са да научават нови неща и да вземат решения. Това не са корпоративни приказки, това са думите на нашите колеги.


Искаш ли да станеш част от нашата уникална история?


Каним те да се присъединиш към екипа на позицията:

Специалист Деловодство и Рецепция


Как ще протича твоят ден:

  • Ще поддържаш файлове и записи, с цел да бъдат актуализирани и лесно достъпни
  • Ще бработваш входяща поща и подготовяш изходяща поща (пликове, пакети и др.) за изпращане
  • Ще отговаряш на телефонни обаждания, приемаш съобщения или пренасочваш обаждания до съответните колеги
  • Ще изпълняваш основни административни задачи, инициираш фактури
  • Ще съдействаш за управление на офиса и организационните процедури
  • Ще обработваш поръчки за канцеларски материали и консумативи
  • Ще съдействаш за организиране на пътувания и резервиране на места, за конференции и събития
  • Ще обработваш заявки за облекло, печати и преводи
  • Ще поръчваш печатни материали
  • Ще кореспондираш с куриери, ще приемаш и изпращаш пратки
  • Ще посрещаш и изпращаш клиентите на Банката
  • Ще изпълняваш други възложени служебни задължения


Какво ти е нужно, за да бъдеш успешен:

  • Предишен опит на подобна позиция
  • Компютърна грамотност (MS Office: Word, Excel, Power Point, Outlook)
  • Умения за работа с офис техника
  • Владеене на английски език на работно ниво
  • Отлични комуникативни умения
  • Много добри организационни умения

Job requirements

tbi e твоето място, ако искаш:

  • да се възползваш от възможността да развиеш кариерата си
  • да се включиш във вълнуваща и иновативна работа
  • да получаваш признание за работата и отношението си
  • да станеш част от голям, приятелски настроен и подкрепящ се екип
  • да получиш допълнително здравно осигуряване
  • да се възползваш от страхотни намаления за карта за спорт и множество търговски обектa
  • да получаваш преференциални цени за нашите банкови продукти


За да разбереш повече за това какво ни прави различни, посети нашата кариерна страница.


Стани част от нашия екип като ни изпратиш 

актуална автобиография!


Бихме искали да отговорим на всички, но поради големия брой кандидатури, ще се свържем само с одобрените кандидати.


*Ние сме класирани на първо място в класацията за най-добра банка и в топ 4 на най-добрите работодатели в България, според класацията на Kaderabotim.bg за 2023 г.


Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност. С доброволното предоставяне на документи за кандидатстване за работа в „Ти Би Ай Банк” ЕАД, потвърждавате, че сте се запознали с „Информация във връзка с обработването на лични данни за кандидати за работа в „Ти Би Ай Банк” ЕАД“, която е публично достъпна на нашата кариерна страница.

or