Skip to content

Специалист Деловодство и Рецепция

Sofia, BulgariaCentralized Administration

Job description



Кои сме ние:

tbi bank може и да не е най-голямата на българския пазар, но е най-рентабилната и най-ефективната от години (K10, Капитал), а вероятно и най-готината. Финтех подходът ни и нашата стартъп култура ни отличават от традиционните финансови институции. Носят ти се дънки и искаш да вземеш домашния любимец в офиса? Разбира се! Ние сме динамична challenger банка с операции в България, Румъния, Германия, Литва, а вече и в Гърция. Най-хубавото е, че всичко това е само началото: пред нас няма граници. Да предизвикваме статуквото е в нашето ДНК и ни води по пътя да се превърнем в дигитална банка от следващо поколение, а целта ни е да бъдем легендарни! Звучи ти леко плашещо и много вълнуващо? Ела на борда!

Ако вие:

  • Се интересувате от нови възможности за работа в банковия сектор
  • Сте организирани, дисциплинирани и с внимание към детайлите
  • Притежавате добри социални умения и работите добре в екип

Тогава имаме вълнуваща възможност за вас!


Търсим Специалист Деловодство и Рецепция, който да се присъедини към нашия

Отдел Деловодство, Архив, Куриери и Рецепция.



Веднъж тук, Вие ще:

  • Поддържате файлове и записи, с цел да бъдат актуализирани и лесно достъпни
  • Сортирате и разпространявате входяща поща и подготовяте изходяща поща (пликове, пакети и др.)
  • Отговаряте на телефонни обаждания, приемате съобщения или пренасочвате обаждания до съответните колеги
  • Изпълнявате основни административни задачи, издавате фактури, чекове и др.
  • Съдействате за управление на офиса и организационните процедури
  • Следите запасите от канцеларски материали (кламери, канцеларски материали и др.) и отчитате, когато има недостиг
  • Съдействате за организиране на пътувания и резервиране на места, за конференции и събития
  • Изпълнявате други възложени служебни задължения.

Job requirements

Изисквания:

  • Компютърна грамотност (MS Office: Word, Excel, Power Point, Outlook)
  • Умения за работа с офис техника
  • Владеене на английски език на работно ниво
  • Отлични комуникативни умения
  • Много добри организационни умения
  • Предишен опит на подобна позиция не се изисква, но ще се счита за предимство.

Ние предлагаме:

  • Въвеждащо обучение;
  • Постоянен трудов договор;
  • Атрактивно възнаграждение, в което личният принос и резултати имат значение;
  • Гъвкаво работно време на 8 ч. смени;
  • Възможност за развитие на търговски и комуникативни умения;
  • Опит в компания лидер в своя бранш;
  • Екип от усмихнати и динамични професионалисти;
  • Социални придобивки като допълнително здравно осигуряване, преференциални условия за продукти на банката и възможност за закупуване на карта за спорт на атрактивна цена.

Станете част от нашия екип! Изпратете ни актуална автобиография.

Защо да избереш tbi:

  • Имаме енергията и дързостта на стартът и експертизата и прагматизма на разрастваща се компания. Винаги се целим напред и нагоре към звездите!
  • Нашият подход към гъвкавата работна среда помага на хората ни да постигнат добър баланс между работа и личен живот
  • Хората ни имат хъс за нови знания и опит, затова даваме всичко от себе им да им осигурим достъп до най-добрите обучителни материали. 63% от служителите ни са съгласни с твърдението, че имат чудесни възможности да се учат и развиват


Ние сме работодател, даващ равни възможности. В tbi всеки е добре дошъл независимо от раса, цвят на кожата, религия, пол, сексуална ориентация, полова идентичност, националност, здравословно и физическо състояние. Ангажираме се да създадем среда, в която всички наши хора могат да разгърнат потенциала си.


Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност.


С доброволното предоставяне на документи за кандидатстване за работа в „Ти Би Ай Банк” ЕАД, потвърждавате, че сте се запознали с „Информация във връзка с обработването на лични данни за кандидати за работа в „Ти Би Ай Банк” ЕАД“, която е публично достъпна на нашата кариерна страница.

or