Skip to content

Бизнес организатор - гр. София

Bulgaria, SofiaRetail Banking

Job description

TBI Bank може и да не е най-голямата на българския пазар, но е най-рентабилната и най ефективната от години (K10, Капитал), а вероятно и най-готината. Финтех подходът ни и нашата стартъп култура ни отличават от традиционните финансови институции.

Ние сме динамична challenger банка с операции в България, Румъния, Германия, Литва, а вече и в Гърция. Най-хубавото е, че всичко това е само началото: пред нас няма граници. Да предизвикваме статуквото е в нашето ДНК и ни води по пътя да се превърнем в дигитална банка от следващо поколение, а целта ни е да бъдем легендарни!


Каним те да се присъединиш към екипа на позицията:


Бизнес Организатор


Ако ти:

  • Имаш завидни комуникационни умения
  • Си амбициозен и умееш да постигаш резултати
  • Търсиш динамика и обичаш да предлагаш продукти на потенциални партньори в отговор на техните нужди
  • Имаш търговски опит минимум 3 години (не се изисква опит в банковата сфера);

  • Имаш добра компютърна грамотност.
  • Притежаваш валидна Шофьорска книжка и шофираш активно;

Тогава си на правилното място! Имаме вълнуваща кариерна възможност за теб.

Каним те да се присъединиш към TBI и да станеш част от успеха ни.

Ние предлагаме:

  • Постоянен трудов договор;
  • Заплата и атрактивен бонус за продажби;
  • Гарантиран бонус по време на обучителния период;
  • Възможност за развитие на търговски и комуникативни умения;
  • Екип от усмихнати и динамични професионалисти;
  • Социални придобивки като допълнително здравно осигуряване, преференциални условия за продукти на банката и възможност за закупуване на карта за спорт на атрактивна цена.

Job requirements

Ние търсим:

  • Отлични комуникативни умения;
  • Организационни умения;
  • Инициативност;
  • Компютърна грамотност;
  • Висше образование или стаж еквивалентен на длъжността
  • Опит на подобна позиция ще се счита за предимство.

Отговорности:

  • Обслужване на съществуваща партньорска мрежа и привличане на нови партньори;
  • Регулярни посещения на контрагентите на банката и извършване на обучения на служителите им;
  • Договаряне на кампании и активности.
  • Изпълнение на поставените планове за търговски и качествени показатели на месечна и годишна база;

Защо да избереш TBI:

  • Имаме енергията и дързостта на стартът и експертизата и прагматизма на разрастваща се компания. Винаги се целим напред и нагоре към звездите!
  • Нашият подход към гъвкавата работна среда помага на хората ни да постигнат добър баланс между работа и личен живот
  • Хората ни имат хъс за нови знания и опит, затова даваме всичко от себе им да им осигурим достъп до най-добрите обучителни материали. 63% от служителите ни са съгласни с твърдението, че имат чудесни възможности да се учат и развиват.



Стани част от нашия екип! Изпрати ни актуална автобиография.


Ние сме работодател, даващ равни възможности. В TBI всеки е добре дошъл независимо от раса, цвят на кожата, религия, пол, сексуална ориентация, полова идентичност, националност, здравословно и физическо състояние. Ангажираме се да създадем среда, в която всички наши хора могат да разгърнат потенциала си.


Вашата кандидатура ще бъде разгледана конфиденциално, при спазване на изискванията на Регламент 679/2016 – Общ регламент за защита на данните. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати, за да проведем интервю за работа.
С доброволното предоставяне на документи за кандидатстване за работа в „Ти Би Ай Банк” ЕАД се счита, че давате изричното си съгласие личните ви данни да се съхраняват, обработват и използват за целите на подбора за съответната позиция.


or

TBI Bank