Бизнес Организатор - гр. Варна

Job description

TBI Bank работи с физически лица, малки и средни предприятия и онлайн и физически магазини в България, Румъния, Германия, Швеция и Полша. Част сме от 4finance, един от европейските лидери в областта на дигиталното потребителско финансиране. Чрез собствена мрежа от 250 локации, множество дигитални канали и доверена мрежа от над 10 000 магазина, TBI Bank обслужва повече от 1 милион клиента.

Успешният ни бизнес модел и фокусът ни върху клиентите, ни позволява да бъдем една от най-печелившите и ефективни банки в България през последните 4 години (Capital K10). Екипът ни от отдадени професионалисти работи усилено за бъдеще, захранвано от технологии, за да се превърнем в дигитална банка от следващо поколение.


Каним те да се присъединиш към екипа на позицията: 


Бизнес организатор ( по заместване )


Ако ти:
Имаш завидни комуникационни умения

Си амбициозен и умееш да постигаш резултати

Търсиш динамика и обичаш да предлагаш продукти на потенциални партньори в отговор на техните нужди

Имаш търговски опит минимум 3 години (не се изисква опит в банковата сфера);
Имаш добра компютърна грамотност.

Притежаваш валидна Шофьорска книжка и шофираш активно;

Тогава си на правилното място! Имаме вълнуваща кариерна възможност за теб.

Каним те да се присъединиш към TBI и да станеш част от успеха ни.

Job requirements

Ние предлагаме:

Постоянен трудов договор;

Заплата и атрактивен бонус за продажби;

Гарантиран бонус по време на обучителния период;

Възможност за развитие на търговски и комуникативни умения;

Екип от усмихнати и динамични професионалисти;

Социални придобивки като допълнително здравно осигуряване, преференциални условия за продукти на банката и възможност за закупуване на карта за спорт на атрактивна цена.


Ние търсим:
Отлични комуникативни умения;

Организационни умения;

Инициативност;

Компютърна грамотност;

Висше образование или стаж еквивалентен на длъжността

Опит на подобна позиция ще се счита за предимство.


Отговорности:


Обслужване на съществуваща партньорска мрежа и привличане на нови партньори;

Регулярни посещения на контрагентите на банката и извършване на обучения на служителите им;

Договаряне на кампании и активности.

Изпълнение на поставените планове за търговски и качествени показатели на месечна и годишна база;

Стани част от нашия екип! Изпрати ни актуална автобиография.

Вашата кандидатура ще бъде разгледана конфиденциално, при спазване на изискванията на ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати, за да проведем интервю за работа.

С доброволното предоставяне на документи за кандидатстване за работа в „Ти Би Ай Банк” ЕАД се счита, че давате изричното си съгласие личните ви данни да се съхраняват, обработват и използват за целите на подбора за съответната позиция