
Специалист Администриране на персонал - по заместване
- On-site
- Sofia, Bulgaria
- People and Culture
Job description

Стани част от екипа на най-добрата банка за работа в България*
Кои сме ние?
Искаш ли да се присъединиш към утвърдена банка със стартъп култура? Не, не се шегуваме!
От години сме една от най-печелившите банки и се разрастваме с бързи темпове. Ние сме банка с дългогодишна история на успех, която работи като стартъп и винаги търси нови възможности за развитие на бизнеса си. Как го правим?
Всичко е благодарение на нашия екип, който е съставен от смели, отдадени и сърцати хора. Ние не искаме просто да следваме отъпкания път - искаме да се превърнем в модерна и дигитална система от продукти, която обслужва всички финансови нужди на клиентите и партньорите ни. Нашите колеги обичат своята работа и 80% от тях биха препоръчали tbi като работодател на своите приятели и семейство. Нашите хора са ангажирани с предизвикателна и значима работа, вдъхновени са да развиват потенциала и кариерата си, насърчавани са да научават нови неща и да вземат решения. Това не са корпоративни приказки, това са думите на нашите колеги.
Искаш ли да станеш част от нашата уникална история?
Каним те да се присъединиш към екипа на позицията Специалист Администриране на персонал
Как ще протича твоят ден:
Осъществяване на дейностите по администриране на персонала, свързани с възникване, изменение и прекратяване на трудовите правоотношения със служителите
Подаване към НАП на всички уведомления за сключени трудови договори, допълнителни споразумения и прекратявания
Отговаряне за съхраняването на документите, свързани с дейността и трудово-правните взаимоотношения на служителите
Създаване на досиета на новите служители, отговаряне за наличието на всички необходими документи и архивиране на досиетата
Поддържане на актуалността на данните във вътрешните системи на Банката, подпомагащи дейността по администриране на персонала
Комуникация с новите служители и консулитиране по повод документите за назначаване
Посрещане на новите служители и предоставяне на пълния набор от документи за тяхното назначение съгласно българското законодателство
Job requirements
Какво ти е нужно, за да бъдеш успешен:
Завършено висше образование
Минимум 1 година предишен опит на подобна позиция
Опит със софтуерни инструменти за управление на персонала и възнагражденията
Добри теоретични и практически познания в областта на трудовото право и осигурителното законодателство
Отлична компютърна грамотност - MS Office
Внимание към детайла и аналитично мислене
Добри комуникационни умения и умения за работа в екип
Ние предлагаме:
Възползвай се от възможността да развиеш кариерата си
Включи се във вълнуваща и иновативна работа
Получи признание за работата и отношението си
Стани част от голям, приятелски настроен и подкрепящ се екип
Получи допълнително здравно осигуряване
Възползвай се от страхотни намаления за карта за спорт и множество търговски обекти
Получи преференциални цени за нашите банкови продукти
Наслади се на офис в центъра на София, близо до НДК и Южния парк
За да разбереш повече за това какво ни прави различни, посети нашата кариерна страница.
Стани част от нашия екип като ни изпратиш актуална автобиография!
*Ние сме класирани на първо място в класацията за най-добра банка и в топ 4 на най-добрите работодатели в България, според класацията на Kaderabotim.bg за 2024 г.
Бихме искали да отговорим на всички, но поради големия брой кандидатури, ще се свържем само с одобрените кандидати.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност. С доброволното предоставяне на документи за кандидатстване за работа в „Ти Би Ай Банк” ЕАД, потвърждавате, че сте се запознали с „Информация във връзка с обработването на лични данни за кандидати за работа в „Ти Би Ай Банк” ЕАД“, която е публично достъпна на нашата кариерна страница.
or
All done!
Your application has been successfully submitted!